?

Log in

 
 
16 September 2008 @ 08:44 pm
.007 [multifandom]  
I AM STILL ALIVE AND MAKING ICONS, KTHXBAI.
lol, no really. I just haven't made too many over the past few months. XD

breakdown/
Final Fantasy : 18
Kingdom Hearts : 9


teasers/



FINAL FANTASY

1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16 17 18


KINGDOM HEARTS

1 2 3 4 5
6 7 8 9



RULES:
-No Hotlinking!
-Comments are lovely!
-Credit is necessary, please.
-Resources are HERE.
 
 
feelin like: gratefulgrateful
 
 
 
margaret: That Damn Bird// Moon cheese baby!margyydoodle on September 17th, 2008 02:07 am (UTC)
These are great! Congrats at winning at trinity lims!! (or whatever it was called lol)

I really love the look of #10, 16 and 17! And you know what im thinking when looking at #13 ♥ ;D
anna: Rude // love you bbxennai on September 17th, 2008 02:12 am (UTC)
Thank yooou. ♥ Were you ever entered in it?

LOL I'm glad you like 16 cause it was an "OHSHITIFORGOTTOSUBMITTOMARGYY'STHEMEOFAWESOME" icon.

You know that one was secretly for commandment number 2 ♥
margaret: FF7// Scarlet GAHAmargyydoodle on September 17th, 2008 02:20 am (UTC)
Yeah D:

HAHA but I loved it!

♥♥♥ DAMN STRAIGHT! ♥
annaxennai on September 17th, 2008 02:23 am (UTC)
LOL I SHOULD INSERT YOUR FACE ABOVE YUNA'S! XD
margaretmargyydoodle on September 17th, 2008 02:24 am (UTC)
HAHAHAHAH >8D
anna: Washington & Lincoln // madexennai on September 17th, 2008 02:55 am (UTC)
LOL I think epic icons were made tonight.
margaret: MargJesus// Fishymargyydoodle on September 17th, 2008 02:56 am (UTC)
Yesss ♥
feé: natalia ~hehelolryfee on September 17th, 2008 07:36 am (UTC)
...I LOVE YOUR ICONNNNN.
MARFYY SINCE YOU WHEN DID YOU BECOME GOD? 8DDD♥
margaret: MargJesus// Fishymargyydoodle on September 17th, 2008 08:10 am (UTC)
HAHA since this! XP
Sarah: rasler - fabulously gay and fabulous!rusalkatrix on September 18th, 2008 02:34 am (UTC)
You guys are both so awesome!!!!!! * weeps with joy*

I do not think I have ever seen icons more epic than these~
margaret: FF6// GAY GAY GAY!margyydoodle on September 19th, 2008 08:33 am (UTC)
HAHA ♥

Not even Gay!Rasler? :O
Sarah: rasler - fabulously gay and fabulous!rusalkatrix on September 19th, 2008 12:44 pm (UTC)
Even Gay!Rasler bows before MarJesus and slashy George & Abe. ^.^
margaret: MargJesus// Fishymargyydoodle on September 19th, 2008 12:44 pm (UTC)
Teehee :D
cool & spicy girl!!!: [ misc ] A++!!!!!!!111shiftx_maps on September 18th, 2008 02:56 am (UTC)
LOL, I love you guys so much. Just... so you know. XDDDDDD omg.
margaret: MargJesus// Fishymargyydoodle on September 19th, 2008 08:33 am (UTC)
:D ♥
cool & spicy girl!!!: [ kh2 ] and yet nothing is realx_maps on September 17th, 2008 02:43 am (UTC)
Ohhh *_* ♥ So much pretty! I love #13 of the Final Fantasy ones. I also adore #10 lol.
Also, your KH icons are amazing bb, you totally deserved to win trinity_lims. I remember voting for a bunch of these XD; My favorites are #2, #6, #7 and #9 especially.
annaxennai on September 17th, 2008 03:00 am (UTC)
♥ thank yooou! * squees * :3 LOL Flans are so unloved. XD

BAH! * mega ♥ * Thank you so much. ;D I tried a lot of new styles on the KH ones, and I was really happy with the results. ;D ♥
chaira keliyah de malanderia_hime on September 17th, 2008 06:42 am (UTC)
I love #2, #4, 6 and #23 from the ones above. The Cloud one is really awesome and catched my eyes for a very long moment :D + I loved your entries over at trinity_lims, especially the one with Namine!
anna: Namine // look into your heart and you'lxennai on September 18th, 2008 03:34 am (UTC)
LOL well, the Cloud one was supposed to be way cooler than that, but at that point in time I had no idea how to use text to my advantage. x3 ♥ I'm glad you liked the Namine one! It was my favorite out of the bunch!
feé: aerisryfee on September 17th, 2008 07:34 am (UTC)
I THOUGHT YOU WERE DEADD 8D
Well I was wondering where you were coz I posted something and welll, nvm lol XD
These are beautiful! I like the soft colors on most of them, my favs are 3(yay Garnet) and 13 from the FF set. #13 is by far the best Yuna icon I've ever seen♥

The KH ones are rly pretty too! 7 and 9 are esp lovely, also great concept on #6!

Greeat job <33
anna: Rude // love you bbxennai on September 18th, 2008 03:38 am (UTC)
LOL STILL BREATHING, BB!
WHAT!? YOU POSTED? -goes to obsessively check and comment-
The Yuna one seems to be a class favorite today. ;D I'm glad you like it! It's a tribute to two of my great loves, Rufus Wainwright and Yuna. (AHAH I should have incorporated Coldplay in there too ;P) ♥

Your comments are so sweet! ♥ Thank you thank you thank yoooooouuu!
(Deleted comment)
anna: Stock // i feel you in my dreamsxennai on September 18th, 2008 03:42 am (UTC)
♥ Thank you so much! I'm glad that people seem to like number 2, cause I didn't like how that turned out even though I was like "OHAY SUPAR COOL CONCEPT ANNIE". Ahaha I never seem to make those work. XD
Teehee, I can rep Vaan & Penelo even when I'm neglecting my claim on them!

Thanks again! ♥~
queen♛risa: 『trucy』♠♣♥♦franchette on September 17th, 2008 10:57 am (UTC)
XD I love FF17, and KH1, 6, 9! XD
snagging KH ones :D will credit~
anna: Washington & Lincoln // madexennai on September 18th, 2008 03:44 am (UTC)
Ahahaha~ that Jester guy creeps me out. XD I don't even remember his name! Weren't there two of them? THIS ISSUE STILL PERPLEXES ME~

Thank you thank you! ♥
queen♛risa: 『edgey』objection!franchette on September 18th, 2008 12:16 pm (UTC)
:D YES. the red and blue one~ Zhorn and Thorn, I don't know who's who.. :P
THEY'RE FUNNY~ XD
annaxennai on September 18th, 2008 12:30 pm (UTC)
OMG YES! ♥! Now I can die in peace! ;D
Christina: ☆ [alpacino] mmm Pacinoso_vayne on September 17th, 2008 12:50 pm (UTC)
These are so freaking HOT. ♥
I really love them all but my favorite, favorite icon is #6 from the Kingdom Hearts icons. Oh man, it's amazing.
Congrats on your win at trinity_lims, I was so happy when I saw you won. :D
annaxennai on September 18th, 2008 03:46 am (UTC)
LOL on a scale of 1-SUPAR HAOT I think FF 10 beats all. Go flans!
Really? That one is so plaaain! I probably should have made it more colorful, but if it works for you then WHOOT mission accomplished.
Thank you, bb~ ♥
(Deleted comment)
annaxennai on September 18th, 2008 03:47 am (UTC)
Glad ya like em! Thanks! ♥
(Deleted comment)
annaxennai on September 18th, 2008 03:48 am (UTC)
*megahearts* Thank you! ;3 LOL I do not understand why everyone seems to be fascinated with #2! Oh well! ♥
Sarah: ff4 - caramelldansenrusalkatrix on September 18th, 2008 02:39 am (UTC)
Beautiful! ♥

#8 (Tidus) is soooo creepy! But awesome. And I love love love FF #s 13 & 14. So soft. 14 is prob my fave Porom icon ever. ^.^ KH #6 is v. cool too~ I'm digging the surrealism in this post! :D
anna: Irvine // MY BEST FRIEND FOR LIFE!!xennai on September 18th, 2008 03:51 am (UTC)
Thank you, bb! ♥

Ceiling Tidus watches you masturbate!

whut surrealism PSH maybe I should have entered the surrealism challenge at FF eye candy then? Was that your week or gunshou's?

crystaldiver on September 18th, 2008 09:43 pm (UTC)
These are so beautiful! Took some of everything and will be sure to credit if I use any.
annaxennai on September 20th, 2008 04:37 pm (UTC)
fdkajfksa ♥ Thank you!!! ;D
She is like heroinflame_inside_me on July 5th, 2009 08:13 pm (UTC)
You still continue to amaze me with your talent!)
In this batch I espicially love #4 & #5, though others are beautiful too ♥
Thank you for all these great pics)
anna: {ff} sunshine sunshine is minexennai on July 5th, 2009 08:44 pm (UTC)
^^ You still continue to make me blush. 8D Thank you so much! ♥!
She is like heroinflame_inside_me on July 6th, 2009 08:12 pm (UTC)
No need to blush, you fully deserve this♥